Almost done

 
Helgen har spenderats studerandets. Hade ett supersvårt prov i microeconomics imorse. Jag har även gjort klart min final exam för Managerial Accounting som jag tagit online. Jag är så redo för jullov och lite vila! 
 
Just nu är det en människa här och installerar en ny hot water tank. Vet inte riktigt vad det heter på svenska men det är i alla fall tanken som värmer upp vårt varmvatten i huset. Det skall bli så skönt att kunna ta varma duschar igen! Jag ska snart iväg på CrossFit och känner mig riktigt taggad på ett pass idag! 

Kommentarer
Postat av: Nadja

Varmvattenberedare tror jag, eller nåt sånt :) Jag är också SÅ redo för jullov, fy sjutton vilken trisst termin! Hoppas den svåra tentan gick bra i alla fall!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback