Läkarbesök

Idag gjorde jag mitt läkarbesök för immigrationsprocessen. Jag var tvungen att göra ett TB-test, som jag gjort förut, sedan var jag tvungen att kompettera två vaccin som jag hade. Tydligen räckte de bara i tio år så jag var tvungen att få dem igen. Sedan tog de en hel del blod för att kolla att jag inte har syfilis och att jag har haft vattkoppor. Tog typ fem minuter för alla prover, sedan fick jag vänta på läkaren i tjugo minuter. Han frågade några frågor, sedan var det klart. Kom tillbaka på torsdag för att kolla TB. Sedan var jag $390 fattigare. Roligt.
 
 
Efter läkaren åkte vi och käkade brunch. Åh, glömde även att tillägga att sedan jag börjat på crossfit har jag lagt på mig 5 kg muskler. Galet! Efter lunchen kilade vi in i en djuraffär. Vi har bytt ut all hundmat till grain free nu. Axel verkar ha allergier, dessutom så är ju Axel schäfer och har större risk för höftproblem, så grain free mat är rekommenderad för att han ska få så bra nutrition som möjligt. 
 
Nu ska jag snart iväg till CrossFit. Igår hade vi en 18 min AMRAP med deadlifts, känns fint i rumpan idag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback