Thursday, March 28, 2013

Äntligen är skolveckan slut. Visserligen har den gått ganska fort, men det är alltid skönt med helg! Jag har ett komplicerat bokföringsprov på måndag så hela helgen kommer spenderas med att plugga.
 
Idag gjorde jag 13.4 (klicka week 4) open WOD. Eftersom jag inte gör open så kunde jag modifiera (scale) vikten som var prescribed, vilket var 95 lbs. Jag gjorde istället 73 lbs. Jag har inte varit på topp den här veckan, men det är så det är ibland. Jag fick dock ihop 61 reps totalt. 
 
Imorgon ska jag till veterinären med Axel för den sista vaccinationen. Det ska bli skönt att ha det gjort så vi kan vara ute mer. Vi har prärievargar vid huset och det finns flera sjukdomar som sprids från dem, men imorgon är han färdigvaccinerad! Vi har inga planer för resten av helgen, förutom att gå ut och käka frukost med CJ:s familj på lördag för att fira påsk.
 
-Hur firar ni påsk?
-Vad har varit höjdpunkten av er vecka?

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Vad hände med din rubrik (Thursday, May 18, 2013)?

1. Igår (fredag) så gick jag till mormor och morfar och åt kalkon. På söndag så kommer vi att ha gäster hemma hos oss.

2. Gick en lång lång promenad med mamma och våra hundar i solen. Super!

Svar: Jag satt och kollade i arkivet och kollade igenom maj månad, det var nog därför det blev så... konstigt!
emilia

2013-03-30 @ 00:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback