13.3 och myslördag

Så här trött var jag klockan 05:26 på fredag morgon, men jag tog mig till gymmet för att göra 13.3. Jag tror morgonklassen var min lucky charm, för jag tog mig igenom alla wall balls och 80 double unders. När klockan slog 12 minuter hade jag kommit igenom totalt 230 reps. Jag var så himla trött, men nöjd!! Såg till att rulla ut benen på foam rollern igår, men nu börjar det kännas att jag gjort 150 wall balls. Jag hade sådan träningsvärk i axlarna imorse dock så jag var tvungen att ta ipren.
 
Jag har två blåmärken på båda låren. Vi gjorde snatches och efter vi hade gjort en skulle vi ta ner skivstången till höften och göra en till. Jag har bananskin och ser ut så här efter 14 stycken.
 
Igår var det äntligen dags för IKEA:s påskbord! Efter att ha åkt vilse så hämtade jag till slut upp Viktoria och vi åkte iväg till IKEA. Jag åt till jag nästan sprack, och fick prata svenska med många svenskar. Jag stötte även på tre personer från Gävle. Världen är bra liten.

Kommentarer
Postat av: Joanna

Ja jäklar du börjar bli biffig nu :) Fan va gött!
Det där uttryckt bananskin gillade jag förresten, var lite kul ;)
Ha det gött

2013-03-24 @ 09:04:25
Postat av: Nadja

Jag dör av avundsjuka, svenskt påskbord! Åh! svenskt över huvud taget.. orättvist.. där har vi ett plus på Austin-listan..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback