Internship

Mitt internship tar mig över hela stan. Förra veckan var jag i Gilbert, och det var då en upplevelse då jag bara varit där en gång. Jag skulle åka och besöka mäklare; google maps var min trogna vän till mobilen dog. Nu har jag investerat i en laddare för bilen.
 
Vårt kontor är i downtown Phoenix och det är en bit pendlande varje dag; inget katastofalt, men det är alltid mycket trafik. Dessutom följer gatorna i downtown ingen som helst logik, och var och varannan gata är enkelriktad (ganska ovanligt ändå i Phoenix). Det har blivit mycket åka-runt-kvarteret för att hitta rätt.
 
Idag var jag i Scottsdale hela dagen! Det var fruktansvärt varmt, men jag besökte alla mäklare som jag skulle hinna med och fick se en hel del fancy-smancy kontor. Jag marknadsför en produkt just nu, och delar ut exemplar av dem. En av kontoren svarade helt kallt "we only do luuuuxury client gifts." Tack för din tid och hej då! Åh, vad det är tråkigt att le och vara glad när man inte riktigt vill... men men, man lär sig alltid!
 
Nu ska jag ta en snabb tupplur, sedan ska jag iväg till gymmet. Jag har en del tråkiga ärenden att uträtta ikväll, för imorgon åker vi till Kalifornien!! Som jag längtar. Vädret i helgen i Phoenix förväntas vara sol och mellan +47-49 grader. Dodging a bullet there!

Kommentarer
Postat av: V

Är det mycket snakes i AZ?!

Svar: Japp! Mest skallerormar.
emilia

2013-06-28 @ 00:40:11
Postat av: Maria

Wow! Hej! Jag brukade läsa din blogg under ditt high school-år och har tittat in några gånger sen dess, men nu var det ett tag sen. Det har hänt så mycket! Grattis och lycka till med bröllopet och ta det lugnt i bröllopsstressen! :)

2013-06-30 @ 23:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback