Helg!

 
Igår tog CJ ledigt från jobbet och vi styrde kosan mot IKEA. Först så mötte vi dock upp CJ:s mamma och beställde blommorna till bröllopet. Min bukett, mina brudtärnors buketter och de blommor killarna ska ha. Nu är det på riktigt bara killarnas klädsel och tårtan kvar att beställa. Och ja, att betala för slutnotan då... hehe.
 
Jag åt massvis med svensk mat igår... fantastiskt!
 
Vi köpte ett nytt soffbord. Jag satte ihop det alldeles ensam, CJ hade noll tro på att jag kunde.
 
CJ:s mammas hus har konstiga hyllor inbyggda i väggarna som jag inte riktigt vet hur jag skall förhålla mig till. Ser även att mitt blockljus är snett. Åh vad irriterande! Måste fixas på en gång.
 
Jag försökte ta en fin bild när båda hundarna satt ner. Ni ser ju hur det gick med Axel. Nu ska jag åka och köpa hundmat... 
 

Kommentarer
Postat av: Nadja

Jag har sagt det förut och jag säger det igen, jag är så avundsjuk! Fint soffbord och jag tycker hyllorna ser fina ut :)

Svar: Tack! Snart har du väl också IKEA :) När flyttar ni?
emilia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback