Tusen Tack!

Tusen tack för era kommentarer och gratulationer! Bilden jag lade ut på Facebook fick över 100 likes - inte trodde jag så många skulle glädjas åt mig och CJ. Så ett innerligt tack!
 
Var ska vi börja? De som känner mig vet att jag inte är tjejen som planerat mitt bröllop sedan jag var liten. CJ sade till mig när vi pratade om våra löften "you possess the romantic capacity of a rock!" Hade jag fått det som jag ville hade det då inte varit mottagning, vit klänning och bridal party - men nu blir det hela köret. Klänning, blommor, brudtärna, best man, rehersal dinner, golf club. Jag är redan skitnervös! Men som CJ sade, ska vi göra det ska vi göra det ordentligt!
 
Och så många val man ska göra?! Servetter, dukar, menyn, musik, inbjudningar, hår, färgkombinationer. Som tur är så är en av mina tjejkompisar event/bröllops-planerare/kordinator, så hon planerar hela grejen gratis åt oss. Vilken otrolig hjälp det är! 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Issa

Sex veckor innan vårt bröllop kom blivande maken och jag på att vi saknade ringar. En liten petitess vi inte tänkt på... Du har hur som en fantastiskt rolig tid framför dig. Stort grattis!

2013-02-09 @ 17:05:53
Postat av: Lina

Ååh gud så roligt!! Har varit väldigt roligt att följa din blogg sen du var utbytesstudent och bli inspirerad och själv åka iväg på ett utbytesår, och sen se hur du bra du har det efter det!! Så Grattis!! Tänk vad mycket positivt man får ut av ett sådant år.. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback