Tuesday, February 19

I lördags var vi på hike i Cave Creek och såg gigantiska kaktusar! Jag fick även solbrännan från hell och det gör fortfarande ont att duscha!
 
Jag ska snart iväg till skolan men tänkte uppdatera här och säga att jag lever! Ikväll skall CJ med på CrossFit - kul! Han har aldrig provat förut, så det blir spännande. Han var och kikade igår, gårdagens WOD var:
 
3 Rounds of (with two minutes of rest between).
30 Wallballs (14#)
30 Push Press (53#)
30 Box Jumps (20'') 
24:37 - rx.
 
Ungefär första gången hag kan rx:a något med vikter, wohooo. Push press tog nästan död på mig - mina axlar är så svaga. Jag satte dessutom nytt PR på Push Jerk: 98#. Och förra veckan satte jag RP på front squats. Känns bra! Måste vara nya skorna. Vi kan ju bortse från att jag har sjuk träningsvärk i axlarna/armarna från wallballs idag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback