Puppy love

Christopher:s mamma och man åkte till Maui idag, så vi tar hand om deras hund under tiden. Jag har bott med Brody förut, men han har fallit ur sina "tränade" vanor och blivit en riktigt brat. Hur som helst. Igår vägrade han sova, jag antar att omställningen blev stor och han var nervös, han sprang runt i sovrummet HELA natten. Det är så klart förståeligt att han blev orolig, men, han vägrar lyssna på CJ som ändå uppfostrade honom? Konstig.
Jag har sovit totalt fyra timmar inatt, då resterande tiden har försökt gått ut på att lugna ner stackaren. Killen är dessutom lite större än Ripley, han väger ca 70 kg, och det är så kul när han försöker gå ut genom hundluckan!
 
 
Igår så kom mitt intagningsbrev till the Honor Society. Jag valde att gå med, ändå, eftersom man inte behöver gå på möten... hehe. Så länge jag behåller bra betyg så är det ju något som är bra att ha! Man får tillgång till stipendium och lite annat.
 
 
Och så här såg jag slutligen ut idag. Jag var så trött imorse att jag bara slängde på mig glasögonen och lite läppglans (jaja, håret är fixat sedan igår.) Men jag duger i krig!
 

Kommentarer
Postat av: Juana

Coolt uttryck "men jag duger i krig".. Har aldrig hört det innan :)

2013-02-05 @ 23:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback