Be careful making wishes in the dark

College kommer ta död på mig. Jag hade två prov i början av veckan och en miljon inlämningar. Jag gjorde skitbra (ja, tooting my own horn) ifrån mig på bokföringsprovet om aktier. Så skönt! Jag ska snart iväg till skolan så vi får se hur det gick på provet i makroekonomi. Mellan skolan, gym, och två hundar har jag haft noll tid att blogga. 
 
Jag köpte äntligen ett par Nanos 2.0. Visar dem senare när jag inviger dem på Crossfiten idag. Dagens WOD är burpees. Känns inte som att det är värt att gå, för jag kommer säkert ändå bara svära och grina.
 
Här har ni en låt från mina teenage favorites, Fall Out Boy. De släpper nytt album och den här låten är catchy!
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofie

ååååh fob<3 haha, längesen nu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback