Rolig shoppingupplevelse

Några ord är modifierade så min kära man inte kan kika in på bloggen och lista ut vad det är vi pratar om...
 
 Orelaterad bild, bara för att.

Idag var jag iväg och inhandlade min mans julklapp. Jag åkte till fruktaffären (ni vet, ett ----- om dagen är bra för magen frukten?) och traskade snabbt in. Kvinnan som mötte mig i dörren frågade vad jag ville ha hjälp med, och jag sade att jag var där för att köpa en padda. Hon hänvisade mig till bordet och en snubbe kom upp till mig efter en minut. Jag berättade vad jag ville ha, han knallade iväg och hämtade den. Jag drog mitt kort i hans kortläsare i telefonen, skrev min signatur med fingret, fick kvittot mailat till mig, och ut gick jag. Hela upplevelsen gick på typ tre minuter. Troligtvis de dyraste tre minuterna jag spenderat i en affär, men ändå! Snacka om bekvämt. Jag hade tänkt att köpa paddan på Target men de har haft ett hack i säkerhetssystemet och kreditkortsnummer har blivit stulna. Nej, det har vi inte tid med så här inför julafton!

Kommentarer
Postat av: Emma

Den affären är så sjukt smidig och effektiv! Fler borde ta efter, speciellt inom frukt-och-grönt området. Synd att det inte är ofta man "behöver" gå dit och handla. Eller har råd, haha.

Postat av: Stephanie

Jag vet! Många affärer och restauranger har det här, till och med vår hundfrisör har det! Det känns alltid så förvirrande för det är så enkelt och går så fort :) haha

2013-12-21 @ 06:47:22
URL: http://Stephaniea.se
Postat av: Nadja

Nice! Betyder det att du redan fått csn eller att du har en reserv? :) För min csn kommer inte förrän på måndag.. Gillar din hemliga förklaring till vad han ska få förresten, haha!

2013-12-21 @ 12:03:35
URL: http://www.alohanadi.com
Postat av: The Ant

Du körde aldrig texten i översättningsprogrammet på nätet? Det gjorde jag. Hoppas inte mannen i dit liv gör det :-)

Svar: Han går inte så långt, jag har skällt på honom ;)
emilia

2013-12-21 @ 18:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback