Jullov och träningsvärk

Vi sov till 10:00 idag... sedan var det en liten schäfer som var otålig och ville ha frukost och morgonpromenad. CJ börjar inte jobba förrän klockan 13:30 så vi lagade lunch tillsammans idag. Mysigt! Nu ligger jag på soffan och väntar på att åka till gymmet lite senare. Jag har träningsvärk i höftböjarna och benen, men det skall bli skönt att röra lite på sig idag. Det är ett lätt pass på CrossFit så det är okej. Jag har inga planer ikväll - bara slappa! Sträcktitta något på Netflix, kanske. Det här med jullov är inte helt fel, inte. Dock så väntar jag ivrigt på mitt studielån från CSN. Typ 500 kronor kvar den här terminen... the lovely life of a college student!

Kommentarer
Postat av: Nadja

Haha, jag är på exakt samma plan när det kommer till csn! Räknar dagarna nästan, haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback