Dagens träning

 
Jag är så seg i kroppen efter dagens träningspass. En av tjejerna på gymmet sade idag att jag inspirerar henne för att jag inte ger upp. Det inspirerar mig! Jag blev så glad! Dagens WOD's (yup, there were two...):

WOD1
5 min AMRAP ladder:
Bench Press (155/103#)
Power Clean (155/103#)

WOD2
800m run
30 pull-ups
800m run
30 push-ups
Tid: 12:48. 

AMRAP = As many rounds as possible. Jag använde inte 103# för WOD 1 utan en hel del mindre. Ladder beyder: 1 bench press, 1 clean. 2 bench presses, 2 cleans osv... jag hann med 7 rounds, 8 bench presses och 6 cleans. Nästan 8 rounds... Jag fullkomligt hatar 800m-runs. 400m är okej, men 800 meter är bara så tråkigt så jag vill spy. Lika så pull-ups. Jag suger. Och drar sönder händerna på stången. But I'm getting better.


Kommentarer
Postat av: Ninja Ister aka Morsan

Häftiga pass det där ser det ut som. Du är väl helt slut efter ett pass? Och du älskar det, eller hur?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback