Back in Phoenix

Vi landade i Phoenix på måndag kväll men det har varit full rulle sedan dess. Boston var mysigt - dock var jag sjuk under hela resan. Feber, hosta, osv... inte det minsta roligt. Men, det var ändå skönt att komma ifrån AZ ett tag. Nu är det back to school och på lördag så flyttar vi! Vi är nu mitt uppe i packande så det är lite hektiskt. Här kommer några bilder från Boston!
 
Downtown
 
Quincy Market
 
Vid vattnet
 
The JFK Library and Museum!
 
JFK:s noteringar av missilerna på Cuba.
 
Den största flaggan jag någonsin sett.
 
Boston.
 
Jag och CJ satt i en park och filosoferade.
 
Jag och min amerikan.
 
Vi åt frukost vid vattnet nedanför hotellet.
 
Mina nycklar! Min JFK nyckelring som blev min souvenir och min pepparspray (!) som min mäklare köpte till mig, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback