The Prowler

Image via Rise Above.
 
I Had my first encounter with the prowler today. And let me tell you this: It was not pretty by any means. Oh lord, säger jag bara. Första rundorna var lätta, men sedan blev det mer och mer vikt. Vi gjorde 10 x 25 meter, och det låter kanske inte så mycket, men sist rundan pushade jag 245 pounds. Det är 111 kg. Det är nästan två stycken av mig (jag väger kring 130 lbs/59-60 kg). Sista vändan tog mig ett tag, alla stod och skrek på mig och jag ville bara gråta. Men fan den som ger sig!
 
Imorgon ska några av oss på gymmet iväg och heja på våra athletes som tävlar i Sicest of the Southwest. Jag har aldrig varit på en crossfit competition men jag antar att det blir roligt. Det är i downtown Phoenix, så en bit från där vi bor. Hur som helst, ha en bra helg!

Kommentarer
Postat av: Ninja Ister aka Morsan

F-n vad du har blivit stark!

Och ge dig ALDRIG! Ingenting är omöjligt, det omöjliga tar bara lite längre tid!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback