Fikadejt, sicest of the Sothwest & accounting

I lördags mötte jag upp Lindsey, Ashley och Kelly från gymmet och vi åkte downtown för att heja på folk från vårt gym som tävlade i både team och individual. En av killarna placerade etta i intermediate, och en annan placerade trea. 
 
Här har ni vårt team. Från vänster: Crystal, Andrea, Brian (Coach) och Manu.
 
Jag kom hem med en ny topp från the convention. Excuse my boobs.
 
I söndags sprang jag 8.14 miles. 13.1 km. Det kändes fantastiskt bra, och jag skulle orkat minst två km till. Åh, gillar när det går bra! Jag joggar visserligen inte fort, utan joggar i den takt jag tänkt springa halvmaran på. Tiden i hörnet är för min sista mile och split, inte min average pace.
 
Jag ville verkligen inte sticka iväg på en runda, jag somnade till och med på soffan innan. Men som CJ sade: du kommer ångra dig om du inte springer din långa runda, och du kommer må bättre efteråt. Så, jag tvingade ut mig själv... så här nöjd var jag efteråt!
 
I söndags fick jag även facetimea med min mamma, pappa och min pappas flickvän (mina föräldrar är skilda, pappa har inte två respektive...hehe). Det var så trevligt! De fikade och det kändes som jag var där. Jag har inte sett min pappa sedan december, då vi inte skypear, utan pratar i telefon. Så det var definitivt roligt!
 
Idag har jag varit i skolan, sedan pluggat som ett djur. Jag har prov i bokföring på onsdag. Jag hann även med ett träningspass som var döden på airdynes och deadlifts. Nu ska jag rulla ut mina onda muskler på min foam roller, sedan sova. 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Louise Larsson- resa, surf, träning

Du är så jäkla inspirerande Emilia! Jag har följt dig sen du var utbytesstudent och jag också bodde i USA, älskar din blogg! Nu satsar jag med på att springa en halvmara, kul med inspiration som din!!! Kram Louise


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback