Because I love that you are my best friend


Kommentarer
Postat av: mk

Heheh försöker du ge oss hintar om att ett bröllop är påväg. Hehhe skämt o sidå

2012-10-05 @ 16:36:47
Postat av: Louise

D'aww

2012-10-06 @ 00:50:47
Postat av: Hanna

Spenderar ett år i arkansas och jag fann din blogg i sökandet efter USA-bloggar för väääldigt länge sen och jag måste bara säga att du är en himla inspiration vad gäller träning! Och även vad gäller ditt och din mans relation när du var tillbaka i sverige oh han här osv. Försöker hålla ihop med min pojkvän hemma i Sverige och det är svårt men jag tror på det och det hoppas jag att han gör lika helhjärtat.
Kram och tack för en superbra blogg!

Svar: Tack! Visst är det jobbigt att sakna, men det går absolut att få ett långdistansförhållande att funka om man vill. Hoppas du har det bra i Arkansas! Kram!
emilia

Postat av: Elin

Hej jag läst din blogg sen ditt utbytesår och gillar den skarpt! har lite frågor och tips gällande distansförhållanden för det är nämligen så att jag är i ett just nu, jag och min kille har vart tillsammans i ca.3 månader(umgåtts intesivt i ca. 6). Jag är i Spanien och han kvar i Sverige. jag åkte i slutet av augusti och han har precis vart och hälsat på mig efter ca. 4,5 veckors väntan och nu är det så att jag åker hem i mitten av november(ca.6 veckor) och vi hinner inte ses innan det. Hur klarar man det bäst? Hur ofta pratade du & CJ och har du några tips på hur man kan gå tillväga för att klara det på bästa sätt. Det gör ont att sakna.

Svar: Åh, så tråkigt. MEN, det går! Jag och CJ pratade med varandra varje dag. Ibland bara i fem minuter, andra dagar över en timme. Ibland går det ju inte att prata, då scheman inte går ihop. Men vi mailade mycket!
Det enda jag kan rekommendera är att vara upptagen med saker. Lev ditt liv hemma i Sverige och håll dig sysselsatt. Då hinner man inte sakna lika mycket :)
emilia

2012-10-06 @ 14:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback