Nervös, thanksgiving och fist fight!

Kom hem från crossfit igår och såg ut så här. What the? Det ser ut som jag slagit någon. Till mitt försvar så har jag inte det. Dessutom tror inte jag det skulle gå så bra med min vänstra hand, då jag är högerhänt. Det är fortfarande rött idag, någon som har någon idé hur det här hände?
 
Imorgon är det Thanksgiving här i staterna. Jag har planerat min 11-mile runda på morgonen, sedan ska vi samlas hemma hos CJ:s mamma Cindy på eftermiddagen. Jag har ingen aning om vilka som kommer närvara, men säkerligen blir det trevligt (läs, massvis med drama och skryt och annat som tillhör thanksgiving). 
 
Jag är nervös inför min långtur imorgon och inte minst är jag nervös för min halvmara om en och en halv vecka. Tänk om jag inte orkar? Målet är så klart att komma i mål. Jag har inte tränat för att springa en sub två timmar eller något liknande. Mitt mål är att komma i mål. Just nu springer jag en mil på en timme, så förhoppningsvis blir det inte allt för utdraget. Kanske i framtiden så tränar jag för en snabb halvmara, nu tränar jag mest bara för att komma i mål. Jag har i alla fall redan börjar drömma mardrömmar. Som att jag glömmer mina skor, glömmer ta på mig nummerlappen och när jag kommer i mål räknas jag inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback