First weekend of November

Vi har haft en bra helg! Vi började helgen i fredags, jag och Ripley hänger tillsammans hela dagen. Här var vi på promenad och han såg en fågel! Sträckan ni ser är även där jag springer, följer man den hela vägen från vårt hus till det tar slut, och vänder tillbaka så blir det exakt 10 km. Den fortsätter även åt andra hållet, så man kan totalt få in 16 km.
 
Igår spenderade jag och CJ hela dagen tillsammans. Vi åkte till ett shopping ställe och strosade runt. Jag köpte min favoritparfym som jag varit utan i några månader. Vi sprang sedan på Joe (killen jag ansåg vara min "värdbror" under utbytesåret.) och hans flickvän, så vi käkade lunch med dem. Vi har inte umgåtts på över två år, så det var trevligt. Kvällen spenderades med middag på the Cheesecake factory. Yum!
 
Och här har ni mina grannar i ett nötskal. Han valde fel fil och istället för att rätta till misstaget när det blir grönt så ställer han sig på tvären... jaja. Idag har jag tvättat ALLT i tvättkorgen. Vi har städat hela huset. Jag tog mig en springrunda på en mil, sedan lagade jag köttfärslimpa. Jag gjorde även klart alla mina läxor. Riktigt produktiv dag på hemmafronten! Nu sitter vi i soffan och jag avnjuter en pumpkin chocolate chip cookie. Yum!

Kommentarer
Postat av: Ida

Umgås du med dina vänner från ditt utbytesår fortfarande?
Ha en bra dag, kram! :)

Svar: Nej, många har flyttat och Zee som jag stod närmast umgås jag inte med längre då hon har fullt upp med sina barn.
emilia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback