Städning och svenskt besök i morgon!

Jag och Malin i Kalifornien för tre och ett halvt år sedan...

I morgon kommer Malin! Hon var även här och hälsade på mig när jag var utbytesstudent. Vi tog en tripp till Kalifornien då, och nästa vecka gör vi det igen! Så idag ska jag städa hela dagen, och tvätta lakan och handdukar. Igår så ångtvättade (heter det så?) vi även heltäckningsmattorna - Ripley bestämde sig för att käka på sin kon (den som hindrar honom från att tugga på sina stygn) och sedan spy upp det han käkat på mattan. Gross. Så nu är mattan både ren och luktar gott!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte du göra en videoblogg någon gång? helst där du talar engelska!

2012-05-23 @ 19:51:16
Postat av: Sandra

Åh så kul. Jag kommer själv ihåg hur roligt det var med besök när jag bodde i USA :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback