When your body tells you no!

Efter min hike igår (nytt rekord på tiden!) så kom jag hem och somnade omedelbart på soffan. Vaknade två timmar senare sjuk som en råtta. Lock för öronen, täppt i näsan, ont i halsen och feber. Pang bara. Jag har kört non stop med skola, inlämningar och träning så jag antar att min kropp nu säger ifrån. Som tur är har jag bara nästa vecka kvar i skolan innan spring break!

Hur som helst. Jag har sovit hela dagen men jag hann även göra klart min uppsats som ska in imorgon. CJ kom hem med tomatsoppa, Ben&Jerry's och nya cosmo. Världens bästa kille! Jag har även sett era kommentarer och mail med frågor och jag ska försöka svara på dem nästa vecka. Jag har bara inte tid den här veckan. Jag har två prov och inlämningar i alla kurser, så det får vänta.

Kommentarer
Postat av: Julia

Hej!



Jag undrar en grej. Ifall jag studerar i usa på college och får en masters degree (jag vill bli en marine biologist möjligtvis) , får jag då automatiskt ett green card eftersom jag blev utbildad i usa?



2. Ifall jag vill bli tex en marin biolog. Är det möjligt att jag går 1 år i umeå, sedan fortsätter jag studierna i usa college?



Tack:)

Postat av: Linn

vilken underbar bild! ser verkligen jättefint ut :)

2012-03-18 @ 13:52:34
URL: http://makeitgrand.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback