Started!

Jag startade ab challenge idag. Jag hade lite problem med formen på vissa övningar innan jag fick in snitsen. Det brände fint i magen på de sista övningarna; det blir spännande att se hur det känns imorgon. Jag vet själv att kroppen kan bli väldigt trött och slut, så kanske måste jag ta en vilodag en gång i veckan. Hur som helst, feel free to join! Än så länge är vi tre. Jag vill dock tillägga att jag inte vet om kvinnan på bilden i inlägget under följde speciella kostråd eller om hon tränade utöver magövningarna för att få det resultat hon fick.

Kommentarer
Postat av: June

Det gor jag med! Vet inte hur lange jag haller pa, vi far val se. Men man ska ju allt forsoka! Och gillar din blogg jattemycket forresten!

2012-06-15 @ 12:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback