Frågor

Hej! Har precis börjat läsa din blogg och har några frågor :) Hur många år ska du gå på collage? När blev du och din pojkvän tillsammans? Är det inte "att gå mot reglerna" att bli tillsammans med någon under sitt utbytesstudent år? Älskar din blogg! :)

Jag vet inte hur många år jag ska gå på college - jag ska nog läsa klart för min Associate's Degree vilket är tre terminer till (utbildningen tar då totalt 2,5 år). Jag och CJ blev tillsammans i augusti 2008, så vi har varit tillsammans i fyra år i sommar. Och jo, vi gick emot reglerna genom att vara tillsammans (eftersom vi bodde i samma hus), men vi berättade så klart inte för mina EF representanter och endast våra närmsta vänner visste att vi var tillsamans. Och tack! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback