The family

 
 
Jag har det jättebra här borta. Jag njuter fullt ut av att min mamma och morbror är här. Idag har vi badat, tränat, varit till Target en sväng, och även till Sprouts för matköp. Mamma lagade god mat, och sedan slappade vi i soffan. I morgon har jag synundersökning för linser - jag har inte ett amerikanskt recept på det, och mitt svenska recept är över ett år gammalt och då gills det inte... Sedan har vi även tid för massage i morgon, alla tre. Så skönt! Jag ska våga mig på en deep tissue den här gången. Iih! 

Kommentarer
Postat av: Katrin

Hittade din blogg häromdagen & har nu så fort jag haft tillfälle gått bakåt sen innan ditt high school year och det har slutat med att jag lusläst bloggen från början till slut ! Jättebra blogg där du känns så ärlig och äkta utan att för den delen dela för mycket! Känner igen mig mycket som tex hur det är med långdistansförhållande, visserligen var min sambo svensk men bodde under en period i USA, men iaf så lyckafes du sätta ord och skriva om det på ett bra sätt! Jag gillar också dina reflektioner om USA. Nu blev detta en lång kommentar! Hoppas du har det bra med mamma och morbror!
Tack för bra blogg!

2012-07-26 @ 05:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback