Saturday

Jag och CJ åkte till Westgate idag, ett ställe som ligger ca tjugo minuter från där vi bor. De har massa restauranger, affärer och bio. Vi mötte upp Mike, en av CJ:s jobbarkompisar, och hans flickvän. Vi gick och såg den nya Spiderman-filmen som var bättre än jag förväntat mig! Efter det så körde jag ett träningspass och CJ är nu ute med sina jobbarkompisar. De firar en av killarna som precis tagit sitt paramedic-cert. Imorgon ska jag träffa en svenska som bor här i Phoenix, det ska bli spännande! Vi träffades på gymmet för ett tag sedan då min PT introducerade oss. Hur som helst, det ska bli kul att träffa en svensk!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är ett cert? :)

Svar: Certifikat. Klarade båda proven så han är nu certifierad.
emilia

2012-07-08 @ 23:07:02
Postat av: Kajsa

Hej! Visst gjorde du Jillian Michaels 30 day shred? Vad tyckte du om den? Köpte du den i USA? Funkade den isåfall på svenska dvdspelare? Tack :)

Svar: Hej! Ja, det gjorde jag. Den gjorde mig starkare och jag gick ner några kilo, men jag tyckte den var otroligt tråkig... hehe. Nej, jag laddade ner den via internet, så jag hade inte dvd:n. Den amerikanska dvd:n kommer inte fungera i den svenska dvd-spelaren, men har du en regionsfri dvd-spealare så kommer det funka :)
emilia

2012-07-09 @ 18:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback