Ab Challenge - How is it going?

Hur går det för er med the Ab Challenge? Är ni med än? Känner ni resultat? Ser ni resultat? Jag är på dag 23 idag men har bestämt mig för att vila. Har gjort övningarna varje dag men idag har jag väldigt ont i magen, så jag skippar dem idag och fortsätter i morgon i stället! Kom ihåg att ingenting är viktigare än att lyssna på din kropp; lär dig att känna efter när det blir för mycket! Jag har haft ont i kroppen ett tag så jag tog fem dagars träningsvila (förutom ab challenge). Kroppen behöver vila, så låt den! Kom ihåg att kroppen läker och återhämtar sig när du vilar, så det är absolut inget fel med att inte träna sju dagar i veckan. Okej?

Kommentarer
Postat av: sara

jag är på dag 20, men får inga resultat.. :(

Svar: Men känner du resultat? Att det blir lättare? Jag ser inte heller direkt resultat, men jag känner det definitivt.
emilia

2012-07-08 @ 22:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback