Your heart is a muscle too. Let it work.

Idag körde jag tjugo minuter jobbig konditionsträning, sedan några benövningar. Lunges med vikter, sumo squats med olika vikter (30, 15 & 10 lbs) och one-legged squats. Jag var riktigt svettig efteråt. Man behöver inte träna i en och en halv timme för att vara effektiv. Jag kom hem och lagade mat, fläskkotlett med ugnsgratinerade morötter och sallad. Hade inte ett knyst hemma förutom det. Jag åt som en häst. Det är sjukt hur mycket jag äter när jag tränar. Men, man blir ju hungrig! Imorgon ska jag träna med min PT. Sist gjorde vi mage, så det blir rygg imorgon.

Kommentarer
Postat av: Johanna

du är duktig! :)

2012-01-18 @ 03:22:13
Postat av: Jojo

Måste bara säga att jag beundrar din drivkraft och motivation när det kommer till träning. Har följt din blogg länge och man ser verkligen skillnad! Du ser fantastisk ut (inte för att du inte gjorde det förut, men du fattar haha). Du är verkligen en motivation till att komma igång med träningen ordentligt själv!

Postat av: Sylvia

Hej! Hittade din blogg när jag googlade "långdistansförhållanden". Min kille åkte på utbytesår för ett halvår sen, men han vill inte ha långdistans så vi har kind of gjort slut. Det är så fint att ni två har lyckats hålla ihop trots distansen! Önskar er all lycka i framtiden :)

2012-01-19 @ 21:29:55
URL: http://desquerida.blogg.se/
Postat av: Tanya

Hej! Kan inte du ge en massa tips om vad man kan hitta på i Phoenix? Ställen att besöka och sånt? :)

Jag och min bästa vän ska dit i höst i över en månad så vi vill göra så mycket amerikanska grejer som möjligt! :)

kram

2012-01-21 @ 10:24:50
URL: http://tanyamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback