Saturday night

CJ är hos en kompis och tittar på nån hypead footballmatch ikväll. Han tog med sig Ripley så det är bara jag hemma. Jag passade på att städa och torka golven. Jag har även hunnit med en joggingtur idag. Det var 23 plusgrader här idag, så det var perfekt väder. Jag körde även ett mördarpass med min tränare igår. Vi körde mage med tyngre vikter än vanligt. Det var inte skönt när Ripley hoppade på mig i morse, om jag säger så. Nu ska jag titta på film till CJ kommer hem, sedan ska vi beställa pizza.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hej Emilia, ville bara säga att jag älskar din blogg och att det verkar så spännande att se hur du lever i USA, läste lite gamla inlägg nyss och såg att du och CJ skulle springa maraton idag? eller blir det inget antar jag haha :)

Hoppas du har det bäst i usa!

Kram :)

2012-01-15 @ 22:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback