Hello, my dear readers

Den här veckan har varit så fullbokad så jag har knappt haft tid att tänka efter. Hur som helst. Imorgon är min sista dag i Sverige innan jag åker tillbaka till USA. Jag har inte packat och jag har inte köpt julklapp till Cindy. Så ni kan ju gissa vad jag kommer göra imorgon.

Igår så var jag ut med min tjejkompisar. Träffade lite folk från gymnasie-klassen, så det var roligt! Dock var det inte lika kul när man inser att det inte går någon buss hem på natten och man måste gå i sina klackar hem. Jag har idag skavsår som är lika stora som Texas, ungefär. Aj aj. Sedan tappade jag bort mina nycklar också. Jag har aldrig tappat bort något bara sådär! Väldigt irriterad på mig själv.

Nu ska jag faktiskt lägga mig. Väcktes av ett samtal alldeles för tidigt i morse, så nu ska jag ta igen min sömn. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback