Water water water

Jag har alltid druckit vatten, vi vet ju alla hur viktigt det är att dricka vatten. Här i Arizona är det väldigt viktigt, då det är så torrt och varmt. Jag ska inte sticka under stolen med att jag druckit mycket diet coke den senaste tiden. Jag äter visserligen inget socker under veckorna, men jag dricker diet coke. Artificial sweeteners är inte heller bra för kroppen, det vet jag, men det har varit min last. Jag har försökt flera gånger att bara sluta, pang på! Men, det funkar inte riktig för mig. Hur som helst, på sista tiden har jag druckit vatten, endast vatten, och säkerligen två liter om dagen (jämfört med kanske 0,5 liter tidigare!). Jag dricker minst en falska vatten på morgonen innan jag går till skolan. Och jag vill inte ens ha diet coke längre. Jag drack en burk diet coke till lunchen idag och det var vad det var. Jag känner liksom inget sug efter det längre. Jag känner mig mycket fräschare av att dricka mer vatten. Jag har ju alltid vetat att det är viktigt, men jag har aldrig känt efter hur det känns. Så, here's to taking it one step at a time. Självfallet ska jag unna mig en diet coke då och då, men jag ska inte dricka det i substitut för vatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback