Viktnedgång och mål?

Jag idag, 3 februari 2012.
Går du ner i vikt fortfarande?

Några av er har frågat om jag går ner i vikt fortfarande. Svaret på det är nog nej. Jag väger nu 58 kilo +/- beroende på olika dagar och tillfällen så klart. Det har jag vägt i ca två-tre månader nu. Jag är bara 1.63 m lång så det är en okej vikt för min längd. Enligt LA Fitness mått ligger jag nu på "idealvikt." Hur idealt det är tycker jag är alldeles upp till var och en.

Jag jobbar inte aktivt för att gå ner i vikt, utan jag tränar för att bli starkare och forma till min kropp. Mitt mål är att få starkare armar och axlar, samt att tona till dem lite. Magen är rätt stark som det är, men det skulle ju vara kul med några diskreta magrutor! Hehe.

Jag känner mig ibland väldigt oproportionelig och tycker fortfarande att det finns en hel del som jag "måste" jobba på. Men ibland när jag har en dålig dag eller känner mig allmänt "ful" så brukar jag tänka efter. Som jag ser ut idag skulle jag ha dödat för direkt när jag kom hem från USA. Det handlar inte om hur man ser ut, utan om man är nöjd med hur man känner sig. Det spelar ingen roll vad vågen visar. Må bra istället. Det är inte det lättaste alla dagar och jag är inte hundra procent nöjd varje dag. Långt ifrån.

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Hej!



Har läst din blogg i snart två år och den är fortfarande lika inspirerande! Jag har en fråga angående att festa i USA, kommer man in på klubbar om man är under 21 och hur är det med hemmafester?



Kram!

2012-02-04 @ 13:29:45
Postat av: josefine

Hej. Jag har en fråga. Tänkte beställa hem kläder ifrån forever21 och har en ganska lika kropp dom du :) undrar vilken storlek du har på kläder därifrån? är nämligen lite osäker och får inte alls ihop det när jag försöker mäta efter det som står på sidan. :) men på tillexempel klänningar/toppar och shorts? om du vet och har det såklart! Kram

2012-02-04 @ 22:51:31
Postat av: FRUGAN

Du ska inte vara missnöjd med din kropp tycker jag!

Ja jag går fortfarande ner i vikt och sattsar på att gå ner ca 10 kg till men som du skrev det viktigaste är att man mår bra och det gör jag... jag har aldrig haft den energin och livsglädjen som jag har idag!! =)



Kram

Postat av: Johanna

Du har en otroligt snygg kropp tycker jag!

2012-02-06 @ 21:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback