That one guy...

Killen som alltid får mig att skratta. Här om dagen hade jag sådan hemlängtan så det högg i hjärtat. Jag saknar min familj så mycket ibland. Ibland slår det luften ur mig att vara utan er. Men så har vi CJ. Killen som får mig att känna mig som den enda i världen. Han som får mig att må så bra. På torsdag åker vi norrut för att spendera tre nätter i Prescott. Självfallet följer Ripley med och vi ska bo på hotell och ha det mysigt. Hans brottare har stat-turnering där uppe så vi passar på att ta en minisemester.

Kommentarer
Postat av: sweden

nice shirt! PATS. fuck giants :'(

2012-02-08 @ 12:43:18
Postat av: Nadja

Gud vad fint att läsa, blir så glad av att läsa sånt här. Grattis!

Postat av: Linnea

Hej! Jag går i gymnasiet i Sverige men älskar USA.. Är där så ofta jag bara kan och kollar på visum och skolor redan nu.



Undrar lite saker som jag hoppas du kan svara på :D



1. Hur fick du visum? Finns det något visum för att plugga och jobba?

2. Hur gjorde du för att ansöka och komma in? Är det svårt i skolan?

3. Vad har du tänkt att göra när ditt F1 visum (antar att det är de du har..) tar slut? Åka hem?

4. Hur träffades du och din pojkvän?



Kram!

2012-02-11 @ 18:39:28
Postat av: Oskar Martinsson

Hej jag är ifrån Sverige och är väldigt intresserad utav att börja gå på college i USA efter jag har gått ur gymnasiet. Hur gick du dig till väga och när får man gå på college, finns det åldersgränser och hur tog du dig till väga med att söka dit? Hur tänker dom med kurser och betyg? Jag har så mycket frågor om detta för vill verkligen göra något banbrytande och testa något så mycket annorlunda. Tacksam för svar Mvh Oskar

2012-02-11 @ 20:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback