Lake, Familj och Mys.

 
Det har varit fullt upp så jag har inte velat blogga. Jag har njutit av tiden med min mamma och morbror. Igår var vi till Lake Pleasant och badade. Det var Ripleys första tripp till sjön och han älskade det. Sprang ut i vattnet och simmade efter bollen. Himla roligt! 
 
Idag har vi varit runt och shoppat lite, sedan så låg vi i poolen ett tag. Middag avnjöts på Black Angus Steakhouse där vi åt god biff - amerikanarna kan kött! Hur som helst. Jag har haft två jättebra veckor med min familj. Det är så tråkigt att sex månader ifrån varandra skall tas ikapp på två veckor. Men, så är det när man har hem på två delar av jorden. Imorgon åker de hem, och jag kommer inte till Sverige förrän i december. Tråkigt, men sådant är livet. Men kul, det har vi definitivt haft!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Tufft! Kan relatera med mina i jämförelse ynka 14 mil när jag bor borta från min familj!

Svar: 14 mil är ändå mycket när hjärtat värker :(
emilia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback