Gårdagen

Igår började jag skolan. Andra året på PVCC och i år läser jag: bokföring, filosofi, etik och moral inom business (haha) och matte.
 
Efter skolan somnade jag i en timme. Vaknade och stack iväg till CrossFit. Provade ett nytt gym igår och det var skitkul. Jag har en veckas gratis-pass så jag ska nog tillbaka i eftermiddag. Jag åkte även till Whole Foods för att köpa lite saker. 
 
Efter träningen åkte jag till NC där CJ coachar. Brottarsäsongen börjar snart och de är i full fart med pre season. Vi blev kvar ett bra tag efteråt för vi pratade med den andra coachenn, så 20:30 åkte vi hem. Jag var så brutalt hungrig att jag sade till CJ att vi inte ska laga mat utan åka till Subway och köpa mat istället. Sagt och gjort. Åt mackan på fem röda, duschade och somnade. Phew. Ikväll ska vi kolla på hus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback