Feber och filosofi

Jag har feber och är allmänt hängig. Det var svårt att hålla sig vaken under lektionerna idag. Allra helst för att min filosofiprofessor är så otroligt tråkig. Jag förstår inte ett smack av det vi gör. Det tror jag inte han gör heller, hehe. Jag har nyss facetimeat med mamma, och nu har jag lite pluggande att göra. Jag ska försöka beta av det inom en timme så jag kan sova resten av eftermiddagen. Förhoppnignsvis så får vi höra från hyresvärden idag eller imorgon angående huset vi vill hyra. Håll tummarna!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du förklara lite hur man röstar i usa. Vad menas med senator goverment republik o alla dessa begrepp. Kan du förklara lite systemet i usa med tanke på alla pratar om the election nu för tiden och man vill ju låta smart vid matbordet. Hehhe skämt o sido. Och jag undrar också vad obamas mål är och mit romney. När jag försöker läsa online så låter det så avancerat och jag fattar nada. Vore tacksam för svar.

Svar: du och jag sitter i samma båt. jag är inte alls politiskt involverad så jag kan tyvärr inte svara på den frågan.
emilia

2012-08-28 @ 13:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback