Bra dag i öknen!


Jag började dagen med en springtur på löpbandet. Här? Helt slut.

J
Ripley, å andra sidan, började dagen med en tupplur. På våra nya lakan...


Sedan åkte vi till gallerian. Vi käkade lunch på Paradise Bakery.


Ikväll var vi iväg till the Cheescake Factory för middag.


Det hann även regna en hel del idag.


Min snickers-cheesecake. 


Mamma var ledsen för hon inte orkad äta upp sin Godiva Chocolate Cheesecake.

Och mina nya beauties. Nike Free Run. Lättviktsskor som skall invigas imorgon!

Kommentarer
Postat av: Nadja

Ni ser ut att ha det bra! Haha even om jag gissar att Ripley hamnar i trubbel for lakansincidenten sa maste jag papeka att det var himla fina nya lakan :)

Svar: Tack! De är även supersköna! Ripley gillar dem också, hehe...
emilia

Postat av: Linn

Åh funderar på att köpa de där skorna. Var dem bra? Rekommenderar du dem? :)

Svar: Än så länge har de bara varit bra! Vääääldigt lätta på fötterna och de formar sig fort efter fötterna. Jag har långa och smala fötter, och det brukar vara svårt för mig att hitta bekväma skor - men dessa funkar bra! De kan dock vara små i storlekarna, jag är en 40:a och fick gå upp till 41 :)
emilia

2012-08-02 @ 08:17:20
URL: http://imgoingthehealthyway.wordpress.com
Postat av: Kim

Åh en till som verkar gilla The Cheesecake Factory lika mycket som jag !:)

Kul att läsa om ditt liv i Arizona!:)

2012-09-26 @ 01:32:31
URL: http://lifeandloveinla.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback