Today is Tuesday!

DAGENS FRUKOST: yoghurt och kaffe
DAGENS KLÄDSEL: jeansshorts från vila, skjorta från lindex.
DAGENS PARFYM: DKNY - be delicious
DAGENS NAGELLACK: nada!
DAGENS SMINK: läppglans 
DAGENS SMYCKEN: Efva Atling-halsband
DAGENS SKOR: guldiga sandaler
DAGENS FÖRHOPPNING: att det förblir 96F ute.
DAGENS SAKNAD: mina svenska vänner
DAGENS DRYCK: kaffe
DAGENS TRÅKIGASTE: att jag vaknade med magvärk
DAGENS FINASTE: solen? hehe
DAGENS VÄDER: soligt och varmt.
DAGENS PLANER: mattelektion, PT, nap och sedan kanske hänga med Zee. 
DAGENS CITAT: det hinner jag inte med, måste åka till skolan nu!
DAGENS MÅENDE: mysko. Ont i magen och lite halvsvettig. Eheh.

Kommentarer
Postat av: Lina

Åh TACK så hemskt otroligt mycket för att du tar dig tid och svarar! Det hjälper verkligen att känna att någon annat vet exakt vad man pratar om.



Som du säger så är det det som är grejen, jag vet ju också att jag kommer få träffa alla där hemma igen, men i dom stunderna/dagarna känns det inte alls som det.



Jag förstår precis vad du menar med det "flummiga" och det undermedvetna och det, det ligger nog väldigt mycket i det!



Du har nog även rätt i att det kan vara smart att bryta ihop inför familjen, jag tror också att det skulle hjälpa. Känns dock som att det skulle kännas konstigt med tanke på alla Barnen i familjen.. av någon anledning. Kanske för att jag borde vara äldre än dem och inte börja gråta som ett litet barn.. Men jag håller med dig, om ett tillfälle dyker upp får jag nog ta och överväga saken..



Fast jag hoppas verkligen det här går över snart. Det känns liksom som att en del av mig själv fattas. Men som du säger blir det nog bättre då man kommer in i rutinerna och inte behöver tänka så mycket på vad man gör och allt sådant. Både du och jag kommer ju komma hem till Sverige igen så småningom! Hoppas du slipper din hemlängtan också!! Det är verkligen den värsta känslan som finns. Och lycka till med eran flytt, och allt som hör till, och college, och allt annat!



Kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback