Tack!

Tack för era kommentarer! Vill även klargöra att jag och CJ så klart pratat om det och vi känner likadant angående det hela! Jag fick känslan av att en del av er trodde att problemet låg i att jag och CJ inte kommunicerat och delat upp sysslorna och så är inte riktigt fallet. Jag vill bara dela med mig om hur hans mamma ser på hur vårt förhållande skall se ut. CJ hjälper till mycket och jag är otroligt tacksam över att jag kan prata med honom om problemen med hans familj, utan att han tar illa upp och stöter bort mig så fort jag säger någonting negativt. Men tack för era svar och att ni tar er tid att faktiskt berätta vad ni tycker. Jag är så glad att ni backar upp mig! Det är en himla omställning att bo med en kvinna som inte bryr sig om jämställdhet och respekt mot andra, jämfört med att bo hemma hos mina föräldrar som har en helt annan syn på livet. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Ursäkta mitt alltför hastiga antagande. Vad bra att du och CJ är på samma tankebana och hjälps åt.

Men som sagt, stå på dig och försök kommunicera med mamman, även om det är svårt så ska det nog bli bra tillslut... Lycka till!

2011-09-01 @ 17:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback