Saturday - 18.48

Efter att ha spenderat min lördag med en jävla massa tvätt, städning, fönsterputsning, disk och en himla massa bloggläsande så kommer Zee och räddar mig. Hon kommer förbi kring åtta och sedan drar vi iväg någonstans. Ni ser ju på bilden hur glad jag blev för det. Drog till och med på mig lite smink. Och rakade benen, hehe. Nu blir nog CJ glad också när han kommer hem ikväll! Idag har jag förresten svurit över att jag inte har bil än. Känner mig så isolerad. Fan för den amerikanska bil-kulturen. Och low/no fat-produkter för den delen också. Enda vi har hemma just nu. Morr. Käkade fisk till lunch och middag i brist på annat. Lax till lunch och tonfisk (vem fan köper light tuna? äckligt och onödigt. käkar den bara nyttigt ute i havet och har mindre fett eller?!) till middag. Tror nog jag och Zee måste köpa Frozen Yoghurt på Yogurtini för plåster på såren. Men även där är det low fat yoghurt. Okej, nu ska jag sluta gnälla. Puss!

Kommentarer
Postat av: Nadja

Jag vet hur det känns, här kan man ta sig runt utan bil men det är så äckligt varmt att man inte orkar.. Jag ska väl inte klaga, hörde att det börjar bli kallt hemma i Sverige..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback