Frågor


Kommentarer
Postat av: Emma [hockey & foto]

Mycket roligare att se en videoblogg än att bara få svaren rakt upp och ner :D Bra jobbat!

Postat av: julia - iowa 10/11

Vad heter den första låten du hade med i videobloggen? :)

2011-09-11 @ 00:02:50
URL: http://juliamtr.blogg.se/
Postat av: naomi

Hej (gud, vet aldrig hur jag ska börja en kommentar. haha)



Iaf, jag undrar bara vad "business" går ut på? Vad exakt är det du utbildar dig till och vad kan du bli efteråt? Är det en "fin" major eller vad man ska säga?



Jag har själv planer på att börja på college nästa höst men har så otroligt svårt att veta vad för major jag ska ta, för jag förstår inte riktigt vad alla går ut på. Så jag skulle vara jättetacksam om du orkar svara på vad business innebär lite!



Hoppas det går bra med lägenheten, ska hålla tummarna! Kram :)

2011-09-11 @ 00:55:27
Postat av: mimmi

Jag skulle bara säga att jag tycker det var mycket roligare att se dig svara frågor via video det var lite lättare att förstå då! :)

2011-09-11 @ 19:52:23
Postat av: emilia

hejsaaan, jag bara undrar om du glömde mycket svenska när du var på ditt utbytesår, och om du har glömt mycket svenska nu? har läst på en del bloggar att de lätt glömmer. :)

2011-09-11 @ 21:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback