Det jag aldrig kommer få berätta.

Jag vill så gärna berätta om allting som hänt. Att jag nu äntligen flyttat hit, det jag pratat om så länge. Att jag klarade den där mattekursen. Att jag tog studenten fast du alltid retades och sade att det var så enkelt att ta sig igenom gymnasiet i Sverige. Att jag är förlovad med CJ. Att vi ska skaffa lägenhet. Att jag önskar att allting var annorlunda. Att mamma tog sitt svarta bälte. Att jag lärde mig den hårda vägen vad som händer när man inte stänger av lyset på bilen (haha, jag önskar så gärna att du kunde varit med om det!) Det finns så mycket jag vill berätta, så mycket som jag vill att du ska vara här för. Men du är inte här, för cancern tog ditt liv. Bara sådär. Helt plötsligt existerade du inte. Cancer är ondska i sin renaste form och jag hatar det så. Jag vet att både jag och mamma saknar dig så mycket, så mycket. Även det önskar jag att jag kunde få berätta för dig.

Kommentarer
Postat av: Adam

Du är bäst Emilia, kämpa på :)

2011-09-03 @ 01:14:17
Postat av: Ninja Ister aka MorSan

Jag saknar honom också.



Oerhört.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback