Städa, diska, tvätta, packa

Jag ska aldrig mer flytta till en lägenhet på tredje våningen utan hiss. Speciellt inte med en 50 tums-tv och en soffa som är lika stor om Texas. Men annars är det toppen! Idag har jag diskat, tvättat och plockat upp alltig utom en kartong. Allting har kommit till rätta i köket också, så nu slipper vi äta pizza till frukost, lunch och middag. Här kommer några bilder, tagna med mobilen. Det är fortfarande väldigt tomt, och vi saknar definitivt tavlor och annat.
Dålig bild, men utsikten från vår balkong.
Det syns inte så bra men jag har blåmärken över hela låren. När vi bar tv:n och andra tunga saker upp för trappan så vilade jag dem på låren emellanåt. Idag är de väldigt ömma.
Här har ni en liten del av köket.
Annan del av köket.
Vårt kylskåp. Vatten, mjök, ägg, smör, pizza, coke zero, dr. pepper, tre tomater, en gurka, ett salladshuvud, två vitlökar och vitamin water. För att vara exakt. Ska handla mat imorgon.
Nick kom över med ett dussin rosor till mig i inflyttningspresent. CJ fick ett gallon med chocolate milk. Visst är dem fina?

Ni får se bilder på sovrummet, badrummet och vardagsrummet senare. Vi höll på att installera vårt internet när jag tog bilderna så det var lite rörigt. Men ni får se så småningom. Nu ska jag hoppa in i duschen. Jag var nyss och tränade på gymmet här i området. Imorgon ska vi ut och handla mat (hungrig tjej) och en lampa till vardagsrummet. Dessutom ska vi köpa lågenergilampor. Vi kan bokstavligt talat få en solbränna av våra nuvarande lampor. Så himla ljusa.

Kommentarer
Postat av: mimmi

Bara undrar, om du har tid emellan alltihop så skulle det vara roligt med en house tour, så som du gjorde när du bodde hemma hos CJ :)

2011-10-16 @ 16:25:22
Postat av: Johanna

Kul att fa se hur ni har det! Super fint kok!!! Ska bli kul att se resten sen...:)

Postat av: Nadja

Härligt att ni börjat komma iordning! Har du närmare till saker nu eller måste ni fortfarande åka bil för att komma nånstans?

2011-10-21 @ 08:13:30
URL: http://www.alohanadi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback