Kansas City and Mr. and Mrs. Zacker's Wedding

Kommer till Kansas och det är 47F ute. Svinkallt!
Höst när den är som finast. Bröllopet var i en kyrka på Fort Leavenworth, en militärbas.
Jag var alldeles exalterad över löven!
Så jag började kasta några i luften... hehe
Jag drog till den "amerikanska posen". Jag lever för övrigt i min AZ-bubbla. Axelbandslös klänning och inga stumpbyxor. Hallå, det är höst i Kansas. Dum tjej.
Jag och CJ.
Alisha och hennes biologiska mamma (som hon träffade för första gången på femton år!) Brudgummens mamma, samt två brudtärnor!
Vackra bruden.
En bättre bild på klänningen.
Austin väntar på att Alisha ska gå ner för altaret. Så himla stilig i sin uniform!
"It is my pleasure to pronounce you husband and wife."
Bästa åket!
Reception dinner
Fina höstfärger.
Fin utsikt från mottagningen.
Och strumpebandet åkte av... hehe!

Kommentarer
Postat av: elin

typ 2 terminer? (om ni har 3 terminer) tycker de där med terminerna e lite mysko

Postat av: Alicia

Så vackert med höst tema! Älskar denna årstiden med alla dess färger :)

2011-10-31 @ 06:46:04
Postat av: juls

Tack så mcyket för så bra och långa svar, gu va snäll du är! Vill också säga att jag (som alla andra) tycker din blogg är superbra :) kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback