Request by Louise

Louise lämnade en kommentar om jag kan blogga om hur man peppar sig när man mår dåligt, så här är ert första önskeinlägg eller vad man ska kalla det!

När jag är nere så ringer jag någon av mina bästa vänner. Någon av de tre som varit där i flera år. Dem som alltid varit där för mig, oavsett vad. Det spelar ingen roll vad det är, på något sätt så ler jag innna konversationen är slut.

När jag var ifrån CJ och var nere så höll jag mig sysselsatt! Jag fikade med mina vänner, gick på bio, tränade tillsammans med en kompis eller bara gick på en promenad med någon.

Något som är lite mer pinsamt är att min katt alltid får mig på bra humör. Vi leker jaga eller något, det piggar alltid upp mig! Hehe.

Jag kan inte säga vad du ska göra för att må bra, men att befinna sig runt sina vänner brukar alltid vara effektivt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte skriva lite om skillnaderna mellan nu och ditt utbytesår, vilket som varit bäst och så?

2011-11-08 @ 19:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback