Kläder

Min stil är... obefintlig! Hehe. Nejdå, men jag är en simpel skinny jeans, t-shirt eller linne, kofta kind of girl. Sen jag blivit mer bekväm i min kropp har det blivit mycket shorts och transparenta toppar, också. Men det går i perioder.  Jag gillar inte långklänning, då jag känner mig väldigt out of place i en sådan. Angående smycken så tycker jag det är i vägen med stora halsband. Jag föredrar silver, och just nu har jag alltid på mig mitt bissmarck armband som jag fick av min pappa. Och förlovningsringen. Jag skulle säga att jag gillar mer klassiska, simpla smycken än typ fjädrar och så.

På sistone har det inte blivit mycket shopping alls. Det har varit rätt tight med att få ihop budgeten med lägenheten, så jag har fått hålla på shoppingen. Men igår var jag till Forever 21 och köpte en ny svart kavaj och en transparten knut-top. De senaste två åren har jag dock inte varit speciellt nöjd med hur jag sett ut, så det har varit perioder med leggings, tunikor, koftor osv. Men nu är det ändring på det, eller hur?! Forever 21 är förresten min favoritaffär. Mycket preppy toppar och superfina koftor. Älskar Forever 21!

Kommentarer
Postat av: Nadja

Jag älskar också Forever 21! Vi har fått en nyöppnad butik i Waikiki med 3 våningar.. LYCKA! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback