Irriterad!!

Jag tänker inte godkänna alla kommentarer angående hundinlägget. Det har ramlat in en del där jag inte alls vet vad jag ger mig in på och att jag är dum? Jag förstår mig inte på er! När jag skriver något bra så är ett fåtal som kommenterar. Men när jag skriver något där ni kan kritisera mig och mina val då jävla så kan ni kommentera på allting jag inte tänker på!

För det första. Vem är du att säga att jag är dum? Jag delar ju verkligen av mig av allt i min blogg så ni känner ju mig som vi vore bästa vänner? Nej, just det. Angående hunden så har CJ levt med hund i hela sitt liv. Han vet vad det går ut på. Han vet hur det är att träna en valp. Han vet att man måste ta dem till veterinären och massa, massa annat.

Tror ni även det här är ett beslut som vi fattar över en natt? Vi har pratat länge om att skaffa hund. Innan vi flyttade in till lägenheten. Vi skulle aldrig ta hand om ett djurt om vi inte har tid, pengar och kärlek för djuret.

"Hur ska ni ha råd när du skriver att ni äter ramen nudlar till lunch?" Ta allting med en nypa salt. Det skulle väl inte vara roligt att läsa om jag inte skojade lite. Var inte så bokstavliga. Tänk utanför ramarna.

Slutligen. Läser ni endast för att kritisera mig och mina val så tycker jag att ni kan sluta läsa. Jag har ett bra liv i en fin lägenhet med en underbar kille. Jag har en bra familj som stöttar mig i mina val och låter mig misslyckas och lyckas i det jag väljer att göra. Men det sitter alltid någon bitter människa bakom en dator-skärm som inte klarar av att andra har det bra. Inte fan tänker jag sticka under stolen att jag har det bra just nu. Men jag har kommit hit själv. Och mitt liv är långt ifrån perfekt. Därför tycker jag ni ska vara väldigt försiktiga med era uttalanden i kommentarsfältet.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Bra sagt! Bara du sjalv och din pjkvan vet om ni ar redo och har tid for en hund.

Jag och min pojkvan har hund trots att jag pluggar pa heltid och jobbar pa helgerna plus att min pojkvan jobbar heltid.. Om ni vill ha en hund, "go for it! :) Jag vet inte vart jag skulle ta vagen utan min lilla hund!!

2011-11-10 @ 16:34:07
Postat av: Anonym

Älskar att du står upp för dig själv sådär! Fortsätt med det!

2011-11-10 @ 16:45:58
Postat av: elin

vad tycker du är det bästa med USA? sak kanske åka dit efter högsängen är slut sen men vet inte riktigt vad ja ska göra, ska till LA till carrol avenue men sen vet jag inte riktigt, vet du vart man kan ta sig hyffsat smidigt utan bil från LA? tänkte stanna kvar där i en vecka men verkar omöjligt utan bil :(.

Postat av: Adam

Bra att du ryter ifrån när folk beter sig sådär. De vet inte allt som du gör, bara det du skriver här. Därför har de ingen rätt att klaga på dig. Keep up the good work, vi saknar dig här hemma!

2011-11-10 @ 19:20:44
Postat av: sofia

du har verkligen världens bästa blogg!! Love it :D

2011-11-10 @ 19:47:45
URL: http://naso.blogg.se/
Postat av: alicia

Fortsätt stå på dig, det finns alldeles för många dumma personer i världen! Tycker det är kul att ni funderar på att skaffa hund, men som sagt är det mycket jobb. Men på något sätt kan man nästan lösa allt, och hallå, man lever bara en gång? Lev livet, gör vad ni vill, vi lever ju för stunden också! :)

2011-11-10 @ 20:40:06
Postat av: Sofie

Modigt att du står upp för dig!

2011-11-10 @ 21:16:05
URL: http://sofiemarklund.wordpress.com/
Postat av: Sara

Jag ber verkligen jättemycket om ursäkt om du tog illa vid dig av min kommentar. Jag menade inte att låta elak, eller pika er på något sätt! Det jag menade med att man måste ha hundvakt när man reser osv. ville jag bara säga då jag är ung själv och har haft en hund i två år. Jag har också haft hund i hela mitt liv så jag vet hur svårt det är att var utan. Igen - jag ber så mycket om ursäkt om jag lät otrevlig eller liknande, det var inte med min mening! Ha det bra! Kramar,

2011-11-10 @ 21:16:15
Postat av: Josefin

Bra sagt. Väldigt bra sagt.

Vad ni än gör så fixar ni det tillsammans, det förstår man av det du skriver om.

Om ni skulle skaffa hunden du pratade om, då kan du väl lägga ut en bild på sötnosen? Lycka till med allt, du är så stark och hoppas du inte tar åt dig om du fick elaka kommentarer. Kram Josefin

2011-11-10 @ 22:12:11
Postat av: Jennifer

Bra svar på tal! Ofta tänker inte människor längre än vad näsan räcker, blir så trött på det.

2011-11-13 @ 16:48:29
URL: http://jenniferusa.blogg.se/
Postat av: Eleonor i Nashville

Ja det finns alltid missunnsamma manniskor dar ute. Och det ar ju javligt latt att vara kritisk bakom en datorskarm dar dom tror att dom ar anonyma. Sa typiskt om det ar en tjej som kritiserar ocksa. En del tjejer kan verkligen inte vara glada for nagon annan. Det finns alltid missunnsamma avundsjuka idioter dar ute.

Och det ar ert val, ingen annans.



Vad sot er lilla valp ar =)



kram

2011-11-14 @ 04:04:22
URL: http://eleonorsamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback