Inspiration at its finest

Jag tänkte dela med mig av en väldigt inspirerande blogg. Nämligen Jonas Colting:s. Min mamma har haft turen att få lyssna på honom när han föreläst. Jag har följt hans blogg ett tag nu och den här killen ger mig inspiration till tusen. Just nu är deltar han i endurance challengen Ultraman på Hawaii. Inte Ironman. Ultraman. Lite FYI så är det tredagars-tävling runt the big island of Hawaii. Det simmas, cyklas och joggas runt ön. Sista dagen är ett dubbelt maraton. 8,4 mil. Att klara detta både fysiskt och psykiskt är otroligt imponerande. Och himla inspirerande.

Kommentarer
Postat av: Ninja Ister

Förebilder som Jonas Colting är bra att ha. Vilken grabb, va?



Postat av: GlamPuss

Hej, annu en utlandssvensk! Vad kul! :) Harlig blogg!



Kram fran DC!

2011-11-28 @ 06:38:22
URL: http://www.mondoblog.se/glampuss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback