Doing good

De kommande veckorna blir det nog dåligt med bloggande från min sida. Slutproven är på G, och det är mycket jobb. Skolan har varit ganska överväldigande på sistone, men jag har presterat bra vilket jag är stolt över. Två stycken i klassen fick A:s på sina uppsatser i engelskan, och jag var en av dem! Allt jobb lönar sig, bara man är villig att lägga ner tiden.

Min dator-kurs är otroligt krävande, och det tar mig minst två timmar efter varje lektion att plugga för att få in allting. Jag har aldrig behövt plugga så mycket för ett ämne förut, förutom matte. Men, det går med mycket Diet Coke och en hund som inte behöver kissa var femte minut. Haha. Nejdå, så ofta kissar han inte.

CJ jobbar sjukligt mycket just nu mellan sina två jobb. Mellan lördag och söndag får han in 32 timmar, och sedan jobbar han fyra timmar på eftermiddagen mellan måndag-lördag. Så totalt 56 timmar i veckan. Sedan pluggar han 75 % så needles to say så är han rätt slut. Dock så blir det bättre när brottarsäsongen är slut, då lugnar det ner sig.

Och det går bra med Ripley. Vi har köpt diverse träningsböcker och vi är i full gång med att träna rackaren. Tålamod, tålamod, tålamod. Han gör bra ifrån sig dock, och glad är han! Dessutom världens sötaste. Någon frågade om han kommer bli större och ja, det kommer han. Ca 100 pounds kommer han väga. Vi är dock osäkra på vad för raser han är. Men det visar sig nog när han blir större.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback