skakigt var ordet!

Tack för alla era söta kommentarer. Syftet var så klart inte att fiska efter kommentarer med att lägga ut bilderna, jag ville bara visa framtida utbytesstudenter vad som hände när jag var i USA! Skämt åsido, haha! Den här veckan är fullspäckad med skola och träning. Har äntligen skrivit klart min slutuppsats, 23 sidor landade den på. Sjukt! Har en sista sak att göra i engelskan på torsdag och det är en muntlig presentation. Snart är det över! Nu ska jag käka middag, sedan skypea med världens bästa pojkvän.
min fina <3

Kommentarer
Postat av: Matte

Kul med Phoenix. Jag var där ett par år sedan och åkte det underbara gamla tåget till Grand Canyon och besökte några vinodlingar i Sedona. Vackert! Ha de bra! Aloha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback