back to sweden.

Klockan 21.15 går planet från Phoenix. Mellanlandar i London för att sedan flyga hem till Svealand. Det känns så klart skittråkigt, men å andra sidan är allt flygande mellan USA och Sverige snart över! CJ kommer till Sverige i början av juni, och sedan flyttar jag hit för att gå på college i augusti. Nu har jag och CJ varit bortskämda med att ses ganska ofta, men nu blir det mars ut, sedan april och maj innan vi ses igen. Men vi har ju gjort värre!

Jag är i alla fall väldigt trött på att göra det här, jag vill bara att det ska bli augusti nu. Men som sagt så är det inte långt kvar jämfört med vad vi redan härdat ut. Och som ni förstår så har det varit otroligt påfrestande, och vissa dagar tror både jag och han att det är lättare att bara ge upp. Men fan den som ger sig.

Hur som helst väntar en fullspäckad vår. Det är UF-mässa, studentbal, studenförberedelser, weekend i London och lite annat. Förhoppningsvis går det fort. Men det ändrar så klart inte faktumet att jag är flera hundra mil ifrån min kärlek.



Vi ses i augusti, Phoenix. Och vi hörs när jag kommer hem till Sverige, detta blir sista inlägget i staterna until next time.

Kommentarer
Postat av: MorSan

F-n den som ger sig!



Håll ut nu ett litet tag till.

Postat av: garden

Ha en safe resa!!

2011-03-21 @ 04:00:53
URL: http://gardenspells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback